შთააგონე ზრუნვა

სადოქტორო პროგრამები

სადოქტორო პროგრამის ფარგლებში კვლევის ძირითადი მეთოდების გაცნობა ხდება პირველ სემესტრში სპეციალური სავალდებულო სასწავლო კურსის (სადოქტორო კვლევის ძირითადი ინსტრუმენტები) მეშვეობით. იგი საშუალებას აძლევს სტუდენტს, გაეცნოს სადოქტორო კვლევის ორგანიზების მეთოდებს, პირველად წყაროებთან მუშაობისა და მეორადი წყაროების გამოყენების სპეციფიკას.

პროგრამის მიზანია პიროვნების თავისუფალი განვითარების ხელშეწყობა და ინდივიდის თვალსაწიერის გაფართოება არსებული ცოდნის გაღრმავებისა და ახალი და ეფექტური მეთოდების დანერგვის გზით მედიცინაში. კვლევისა და სწავლებისთვის საჭირო კომპეტენციათა განვითარების ხელშეწყობა ეროვნული საკვალიფიკაციო ჩარჩოს VIII დონის შესაბამისად.

პროგრამის მიზანია  პიროვნების თავისუფალი განვითარების ხელშეწყობა და ინდივიდის თვალსაწიერის გაფართოება არსებული ცოდნის გაღრმავებისა და სიცოცხლის შემსწავლელ მეცნიერებებში ახალი მეთოდების დანერგვის გზით, ინტერდისციპლინური და ტრანსლაციური კვლევების განხორციელების წახალისება, ღია სამეცნიერო პლატფორმის ჩამოყალიბება ადგილობრივი და საერთაშორისო კოლაბორატორების თანამშრომლობის უზრუნველსაყოფად.

სადოქტორო პროგრამის ფარგლებში კვლევის ძირითადი მეთოდების გაცნობა ხდება პირველ სემესტრში სპეციალური სავალდებულო სასწავლო კურსის (სადოქტორო კვლევის ძირითადი ინსტრუმენტები) მეშვეობით. იგი საშუალებას აძლევს სტუდენტს, გაეცნოს სადოქტორო კვლევის ორგანიზების მეთოდებს, პირველად წყაროებთან მუშაობისა და მეორადი წყაროების გამოყენების სპეციფიკას. ძირითადი მეთოდი არის „გააკეთე და ისწავლე“, ვინაიდან სტუდენტი ვალდებულია, წარმოადგინოს სადოქტორო ნაშრომთან დაკავშირებული კომპონენტები.

 

სემინარისაგან განსხვავებით, რომელიც სასწავლო კომპონენტია და, შედეგად, არ არის დაკავშირებული სადოქტორო ნაშრომთან, კოლოკვიუმი სადოქტორო ნაშრომთან დაკავშირებული კომპონენტია და დისერტაციის ნაწილს შეადგენს. თავის მხრივ, ხელმძღვანელობით განხორციელებული კვლევა კოლოკვიუმისგან იმით განსხვავდება, რომ არის მითითებების მიღების ფართო შესაძლებლობა იმ დროს, როცა კოლოკვიუმი უპირატესად დამოუკიდებელ მუშაობას ემყარება. ხელმძღვანელობით განხორციელებული კვლევისა და დამოუკიდებლად ჩატარებული კოლოკვიუმის გონივრული ნაზავი (თითოეული 15-კრედიტიანი კომპონენტია) ხელს უწყობს, შესაბამისად, დამოუკიდებელი და ინტერაქტიული მუშაობით განპირობებული უნარების განვითარებას.

 

კვალიფიკაცია:

 

სამართლის დოქტორი

 

კრედიტი / ხანგრძლივობა:

 

180 კრედიტი / 3 წელი

 

სწავლის წლიური ღირებულება:

 

2,500 ლ

 

სწავლების ენა:

 

ქართული/ინგლისური

 

 სამართლის სადოქტორო პროგრამა

პროგრამის მიზანია პიროვნების თავისუფალი განვითარების ხელშეწყობა და ინდივიდის თვალსაწიერის გაფართოება არსებული ცოდნის გაღრმავებისა და ახალი და ეფექტური მეთოდების დანერგვის გზით მედიცინაში. კვლევისა და სწავლებისთვის საჭირო კომპეტენციათა განვითარების ხელშეწყობა ეროვნული საკვალიფიკაციო ჩარჩოს VIII დონის შესაბამისად.

 

უახლეს მიღწევებზე დამყარებული ცოდნის მიღება, რაც არსებული ცოდნის ინოვაციური და ეფექტური მეთოდების გამოყენებით გაფართოების საშუალებას იძლევა (რეფერირებადი პუბლიკაციისათვის აუცილებელი სტანდარტის დონეზე); ახალი, რთული და წინააღმდეგობრივი იდეებისა და მიდგომების ანალიზის უნარის განვითარება; პრობლემის გადაჭრისათვის ეფექტური გადაწყვეტილების მიღება; ინოვაციური და აქტუალური კვლევის დამოუკიდებლად დაგეგმვა, განხორციელება და ზედამხედველობა, აგრეთვე ინოვაციური და აქტუალური კვლევის შედეგების დასაბუთებულად და გარკვევით წარმოჩენა; ახალი იდეების განვითარებისთვის მზაობა და ახალ ღირებულებათა დამკვიდრების გზების კვლევა ან არსებულ ღირებულებათა დასამკვიდრებლად ინოვაციური და აქტუალური მეთოდების შემუშავება.

 

კვალიფიკაცია: 

 

მედიცინის დოქტორი

 

კრედიტი / ხანგრძლივობა: 

 

180 კრედიტი 

 

სწავლის წლიური ღირებულება:

 

4,500 ლ

 

სწავლების ენა:

 

ინგლისური

 

 მედიცინის სადოქტორო პროგრამა

Scroll to Top

Summary

  

 

Southampton where, as an MRC Training Fellow, he did his PhD under Professor Sir George Alberti.  His work at that time investigated metabolic disturbances in liver disease and metabolic aspects of endocrinology. He moved to Newcastle where he was First Assistant to Professor Reg Hall.  He subsequently obtained a Wellcome Senior Clinical Research Fellowship, investigating metabolism in diabetes.

  • Contact

+44 (0)20 7594 2430Email